16. maj 2023

»Poznavanje literature, jezika in trendov ter nos za mlade talente, iz katerih je mogoče narediti pisatelje, ne zadostujeta več – marketing pričakuje zgodbo, prodaja številke, lastnik denar, in to takoj, že včeraj … In tako čaramo.«

Branimir Nešović je opisal izzive, s katerimi se soočajo založniki v sodobnem času, poudaril pomen marketinga in prodaje v primerjavi z literarnim ustvarjanjem.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
1. marec 2020

»Ima dober marketing, videli pa bomo, kako mu bo uspelo voditi urad.«

Premier Pellegrini je komentiral uspeh Igorja Matoviča in njegove stranke Olano.
26. november 2019

»Odločitve, s katerim od teh investitorjev bomo skupaj razvijali Nomago, še nismo sprejeli.«

Iz Adventure holdinga so zapisali, da odločitve, s katerim od teh investitorjev bodo skupaj razvijali Nomago, še niso sprejeli.